God morgon alla glada! :-)

Jag har nyss stigit upp. Har precis pratat med min sambo i telefon. Han hade tydligen hört att det där som jag skrev om här igår, polisbilarna utanför här. Att det var en våldtäckt - FY FAN! Vilka jävla idioter det finns.. Jag/vi vet inte vilka någon av de personer som var iblandade var, men iallafall. Finner inga ord för sånt här. Hemskt, sjukt och äckligt! Blir arg när jag bara tänker på det.. Därför ska jag försöka att inte göra det mer. 

Igår var jag ju som sagt iväg med Jeanette och shoppade i Västerås. Vi hittade massor med grejjer! Rätt många fynd med, då blir det extra roligt - tycker jag iallafall :) Sen träffa jag på Maria där två ggr med, trevligt :) Ska ta kort och lägga upp det här på allt jag köpte, så ni får se också :-) Och på lördag blir det ännu mera shopping.. weeeii =)


Ska ta något att äta eller dricka, mår illa, igen :/ Och nej Emilia, jag är inte gravid :P haha!


See ya later, alligator! ;)


Kommentarer
Postat av: emilia
2010-03-26 @ 11:03:33

haha men va fan man vet ju aldrig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!