Götlunda

God middag hörrni!

Jag sitter just nu hemma hos mamma ute i Götlunda hihi. Vi käka frukost på Mcdonalds idag - verkligen jättenyttigt!! toast och kaffe (sen vart det en liten kyckligburgare med!) men gott var det & myspys :) Man får unna sig lite ibland ;) Sen åkte vi förbi dannes jobb och lämnade matlåda till honom med, så han får lite i magen :) Sen åkte vi hem hit. Alldeles nyss skulle hon visa mig nåt på hennes dator som jag skulle hjälpa henne med att rätta till, då skulle hon visa att hon hade lagt till min blogg som favoriter också.

Då såg jag att min blogg ser helt annorlunda ut här, mot när jag kollar på min dator hemma. Skitskumt. Det är inte ett enda typsnitt som stämmer med hur den ska se ut, och hur den ser ut hemma. I headern till exempel, där har jag mitt namn och det i skrivstil, all annan text har jag i century gothic. Men tydligen har jag inte det?

Hur ser ni min blogg???

Snart kommer Ida & Lena, då blir det ännu mer fika-tajm! haha inte bra, inte bra. Men har inte träffat dom på jag vet inte hur länge, så jag tycker det ska bli trevligt! :) Ikväll ska vi hem till dannes far och käka tacos! haha det är ett väldigt käkande här hör jag..

Uppdaterar lite senare, ha en riktigt skön f r e d a g, mina små läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!