halli-hallå!

Jag har precis haft morgonmöte (babblat massa) med min lilla mamma. Hon ska besikta bilen idag och var lite nervös ifall dom skulle hitta på ännu något dyrt fel :P men jag tror det kommer gå bra! Imorgon kommer hon och hämtar mig. Vi ska åka hem till henne och fika, Lena och Ida ska också komma dit, så ska bli roligt att träffa dom med :)

Igår var det en dålig dag för mig, allmänt jätte jobbig bara. Usch. Vill inte gå in på några detaljer. Men alla har vi väl våra dåliga & bra dagar :) inte sant? Jag måste även ge ett stor tack till min alldeles underbara pojkvän, som alltid får mig på bättre tankar och på bättre humör när jag har kört ner mig! Han är verkligen så genomsnäll och omtänksam! Idag känns allting så mycket bättre :) Det är bara att blicka framåt - INTE bakåt! och tänka positivt - med allt! även fast det är så svårt ibland, bara att kämpa.

 

Andreas Johnson så GRYMT bra! Jag har aldrig riktigt "gillat" honom något speciellt förrut. Men efter att danne spelade upp den här låten igår, så vart den bara så sjukt bra! usch börjar nästan gråta när man lyssnar på den juh :P (emma+sorglig musik=en liten tår, eller två! hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!