Helgen:

Jag har varit dålig på att uppdatera er under helgen som har varit! Fy skäms på mig *hihi* Men ska berätta vad som har hänt under helgen iallafall.

Fredag: Danne slutade jobbet tidigare, överraskade mig med att komma hem och göra mig sällskap! :) Vi gick till big inn och handlade massa gott till kvällen - fredagsmys juh! Träffade Jeanette en sväng där också, hon skulle in och köpa korv med bröd som hon och karln skulle äta :) så sött haha :) Sen gick vi hem och lagade lite mat, kollade på Let's dance och bara gosade :-)

fredagsmys - mat
Mmmm.. Kebabspett, pommes, sallad och tzatsiki! GOTT!

Lördag: Gick vi upp tidigt, åt frukost, fixade oss och gick ner mot tågstationen, tog tåget till Örebro 09.18. Var framme i Örebro vid 10-taget. Gick omkring och kollade i massa affärer! Fick lite presenter av mitt hjärta - awww! så himla söt :-) BILDER PÅ ALLT INKOMMER I ETT NYTT INLÄGG! Sen träffade vi upp mamma och åkte vidare till "Mariebergs galleria" som det tydligen nu heter, förr hette det bara Mariebergs köpcentrum haha =) Gick omkring och titta i ännu mer affärer och hade det gött! Träffade Mikaela också, inne på Lagerhaus - sötnosen! :) Sen vart det IKEA och ännu mer shopping. Haha fyfan, ni skulle sett mina fötter. Enorma blåsor och mycket smärta :( Hade hemskt gärna velat haft en rullstol! Men vart mycket fina saker inhandlade. Mycket nöjd. Vi åkte hemmåt vid 4-5 taget, mamma körde oss :) När vi kom hem gjorde vi inget speciellt. Tog en dusch och tog det lugnt bara :) Sprungit omkring hela dagen ju, klart man blir lite trött!

Söndag: Vaknade vi tidigt och alldeles hungriga. Tänkte att vi skulle gå till big inn och köpa god frukost :) Men när vi kom fram insåg vi att dom öppnade kl 10, så det var alltså stängt! Jag var helt hundra på att det öppnade 9.. klockan var precis 9 då. och hungriga som vi var ville vi inte gå hem och vänta på att dom skulle öppna igen, så vi gick vidare och tog en frukost på McDonald's - 1 bagel, 1 toast och 1 kaffe. Mycket gott och mycket mysigt med min babe! :) Sen satt vi kvar där ett tag och snacka skit, sen gick vi till big inn, handlade mat och lite annat istället, eftersom vi redan hade ätit frukost nu! Sen gick vi hem, tog det lugnt. Sen fick jag ett städryck. Började rensa bland korgarna i hallen.. där är ett sånt ställe man lägger saker "sålänge" så blir mycket blandade saker som hamnar där! och danne diskade! Sen slutade det med att hela hemmet vart städat och hyllorna och det vi köpte i lördags åkte upp på väggen! :) Vart riktigt bra, kommer även bilder på det! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!