Idag är det fullt upp !

God morgon alla glada! :)

kaffe, blomma, sol
Såhär mysigt har jag det just nu bredvid mig... så underbart med sol, man blir så glad. Härligt, häärligt !!
Men nu är det slut på det, för nu jag ska ner i tvättstugan!


Idag är det mycket som står på schemat här;
 
* Först och främst är det tvättstugan som gäller (10-13),
* sen plocka ihop allt som ligger huller om buller här, eftersom jag målade en massa igår. och det är bl.a korgar som jag hade en massa småsaker & ljustillbehör i, allt det ligger utspritt på hela vardagsrumsgolvet. Så efter tvättstugan är det dags för städning,
* diskning (ett helt berg)
* sen dusch & fix för min del,
* ringa till citygym & höra varför dom har dragit för 2 månader i februari,
* ringa o kolla om mina räkningar har betalats in, vart knas med internetbanken,
* sen traska ner till meag vid 16 & träffa Danne,
* vänta på mamma som slutar 16 i Götlunda och ska åka till Köping,
* sen ta pickupen och åka till Eskilstuna (underbara hem) och hämta mammas nya soffa + soffbord,
* åka till Götlunda (utanför arboga, mot örebro) med det lasset,
* lasta in hemma hos henne,
* åka till tippen med den gamla soffan,
* lämna soffbordet hos moster Lotta,
* åka tillbaka till götlunda och bygga ihop soffan + bordet,
* sen åka tillbaka till Meag i Köping för att lämna pickupen,
* Byta till mammas bil,
* sen åka hem.

Jag tror det kommer bli en sen kväll ikväll. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!