Lugn måndag-morgon!

God middag allesammans!

Tänkte berätta lite vad som hände i helgen.. i fredags minns jag faktiskt inte riktigt vad vi gjorde.. inget speciellt, bara fredagsmys och däckning i soffan! :) och i lördags var vi ut och pimpelfiskade & grillade korv på malmön med Micke & Gun! Det var myspys. Det gillar jag. Sen åkte vi runt lite till olika ställen, kollade på loppisar.. men vart inge fynd där inte.. Det är så roligt, för man kan hitta precis vad som helst. Så roligt att köpa saker på loppis och göra om till nåt eget också.. :)

Vi var ute nästan hela dagen och det var strålande sol. Sen när vi kom hem tog det inte lång tid innan jag började må dåligt, fick as ont i huvet och kände mig konstig & snurrig.. Till slut var jag tvungen och lägga mig och försöka sova så det skulle försvinna men det gjorde det inte.. usch det var inge roligt alls! Jag misstänker att det var ännu ett migrän-anfall... Eller om det var för att det var så ljust ute.. (mina ögon är jätte dåliga i starkt ljus) med vit snö och stark sol? Man kan faktiskt bli blind om det är vitt av snön sen stark sol... om man är utan solglasögon. För er som inte visste det! så där vart den dagen förstörd kan man säga.. vart liggandes!

söndagen mådde jag fortfarande inte helt bra, men bättre än gårdagen iallafall! Så det vart rätt lugnt då med, städade vindsförrådet + rensade på balkongen och bar upp dom gamla möblerna på vinden.. så skönt att ha sånt gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!