miss trötter

De är jag det! hihi. Har precis kollat på "det okända" & "andra avenyn". Så bra! Även fast det har blivit så urspårat allting.. det börjar gå mot det normala och blir som man har trott att det ska bli i serien :p så himla "lättläst" ibland faktiskt. Lite synd. Så nu ska jag ta en snabbdusch. Det är så himla skönt att gå och lägga sig ny(varm)duschad, nyinsmord med "Dove go fresh" bodylotion, och nyborstade tänder och krypa ner i sängen bredvid min älskade karl :) Imorn blir det äventyr... ;)

                                                        

                                         Sov gott & dröm sött, sen mina läsare :-) Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!