Mmmm... mat!

Nu har jag precis lagat ihop lite mat i min ensamhet! Tråkigt som fan, men vad ska man göra :P Nyss höll jag på att dammsuga.. och helt plötsligt var jag tvungen att springa in på toa och kräkas? Hmm. Det är inget av det jag gillar direkt. Men har inte ätit ett dugg idag, är inge hungrig på dagarna som sagt. Så då tänkte jag att det är bäst att jag äter nått. Så kokade skruv-makaroner och baconsås! Mmmm det är gott =) Nu ska jag äta upp min mat och sen blir de dax för disken!


                                    

                                                             Ser nästan ut som min mat! ;)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]
2010-03-24 @ 14:52:31 URL: http://lindablom.se

Svar: ÅÅh! TUSEN tack för din söta kommentar! Det värmde i hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!