Morgonstund har kaffe i mun..

God morgon alla snyggisar!

Jag har precis druckit upp min andra kopp kaffe nu.. sitter och lyssnar på vakna med the voice.. det är för underbart program de tycker jag :) Tänkte städa och ordna med allt som ligger huller om buller i min dator nu på morgonkvisten! De är bilder, mappar, program och annat som bara är där det inte ska vara! :p sånt som aldrig blir av att göra annars, för mig iallafall! Så lika bra att ha det gjort.

Hoppas på att den här dagen blir lite roligare och gladare än gårdagen (med tanke på inlägget innan detta - mohahaha) Men det tror jag! Fast det är ju "försäkringskassadagen" idag hahah... den 10e varje månad ska jag dit och lämna in ett papper så man får lite pengar hihi. Efter det ska jag nog gå och möta älsklingen min efter jobbet och gå och träna med honom - de e både roligt och mysigt tycker jag hihi :)

 älskling & jag 
Jag älskar dig mest baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!