ny vecka - nya tag!

oj oj oj... guuuud vilken helg det har varit! Med ett enda ord kan jag sammanfatta helgens händelser; KAOS! Roligt kaos... Men även så mycket skratt så man fick ont i magen! Danne & jag åkte till mamma vid 17-tiden. Åkte och köpte jeansen (dom fanns kvar wiiee!!) Sen åkte vi till aspis och handlade lite gott till kvällen och filmen "luftslottet som sprängdes" :)

Vi åkte hem till mamma, började med maten nästan direkt. Det var tre-rätters!
Förrätt; räktårta, kallar jag det. (Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, ska ringa till mamma sen och fråga om recept och så!) men fyfan vad det var gott iallafall!
Sen vart det Huvudrätt; den älskade potatisgratängen med fläskfilé, sallad och sweetchili dressing-sås! och Efterrätten; ett martiniglas med rabarber, hemmagjord vaniljsås, rostade havregryn och kardemumma! mumsiii! Mamma är sååå duktig på att laga mat :) Kanske beror på att hon är kock? ;)

Det vart ju massa vin & jäger-shots (före maten, till maten, efter maten (och filmen) hahah!) Sen vid 1/2-taget på natten vart det besök hemma hos mamma... Efter ett tag däcka Danne i sängen och låg åt fel håll. Hade huvet där man har fötterna. Mamma somna i en sovsäck på golvet i vardagsrummet (men hon vakna på köksgolvet, under bordet) och en annan låg och prata i sömnen i soffan! Så där låg man och försökte sova. Jag sov 1,5 h den natten! och det var mellan 05.00-06.30! och sen vart man väckt.. vin och sprit direkt efter det.. hahah ja herregud..

Nu ska jag koka kaffe och kanske äta en macka.. vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!