Onsdag 17 mars

Hallå hörrni!

Jag har precis stigit upp ur sängen, men är fortfarande ganska trött. Vart inte speciellt mycket piggare av att titta ut ur fönstret och se att det snöar/har snöat under natten! :S uhhh... Jag vill ha sol varje dag så att den här mega-tråkiga snön försvinner så fort som möjligt.. Men man kan ju inte alltid få som man vill nej..

Igår gick jag och la mig hungrig, men det enda jag tänkte på var frukost ;D fast jag var duktig och gick inte upp och åt något, man ska inte äta innan man går och lägger sig fy fy fy !! men nu är jag värd en macka eller två och lite kaffe tycker jag!
frukost

Vad brukar du äta till frukost ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!