pepp pepp..

Idag har det inte blivit speciellt många inlägg här, iofs är det här dagens första! :P Men, iallafall.. Imorse när jag klev upp, ställde jag mig på vågen. Usch, inte roligt enligt mig! MEN jag insåg att jag har gått ner en hel del. Blev självklart jätteglad! Jag har hittils blivit av med ca minus 10-13 kg. (är lite osäker på vad jag vägde som mest) Låter helt sjukt tycker jag. Jag har aldrig lyckats tidigare! Så idag kl 12 gick jag ut för att ta en lång, snabb och skön promenad.. kom hem ca halv-kvart i två! Gick runt nästan hela Köping hihi! Nu ska jag fanimej lyckas tänker jag!! :D

Så pratade jag lite med Jeanette i telefon och de är alltid bra ;) Jag är verkligen lyckligt lottat som får ha en sån bra bästa vän :) Hon finns alltid där för mig! Du är bäst gumman! ♥ Sen efter ett tag när jag hade kommit hem, så ringde min mami, hon har nämligen vart och klippt sig idag, och skulle berätta hur det blev oså :) Men helt plötsligt när jag pratar med henne så DÖR min telefon bara sådär.. så nu går den inte att starta igen verkar det som?! VAFAN! Nu har ju varken jag eller min sambo telefon.. inte alls bra, hur ska detta gå :P


Jag kan,
jag vill,
jag ska..

Det är en skön känsla att för en gångs skull lyckas med något! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!