Säljare

Jag pratade med Jeanette i telefon idag, var ett tag sen så det kändes bra & var såklart riktigt roligt! :) Vi har vart bästa kompisar sen 2a klass tror jag (alltså sen när vi var ca 8 år!) Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne, hon är som en syster för mig! Hon berättade iallafall att hon hade fixat löshår i hennes hår. Jag vart så nyfiken, vill se hur de ser ut :) Vart även ganska sugen på att testa själv, har aldrig använt mig av löshår! Det har aldrig behövts egentligen, har haft så långt hår, men skulle vilja testa för att få det tjockare! Det var tydligen jättelätt att sätta i, och det satt kvar bra också! men vi får se hur det blir med det..

Men sen berättade hon att hon hade sålt lite saker på tradera, och då fick jag en idé om att jag också skulle behöva sälja bort lite saker, kanske på tradera, kanske här? :) Jag bara handlar och handlar, så det bara växer här hemma. Det gäller allt, kläder, inredningsprylar, skor. Ja du förstår. Det är verkligen fullproppat, och då har jag två garderober och en rätt stor byrå full med kläder som jag nästan aldrig använder, eller aldrig har använt! haha. Tror danne skulle bli ganska glad också om jag sålde bort lite grejjer som jag bara samlar på hög haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!