Sego

Idag är jag verkligen seg haha. Har inte gjort en enda vettig grej idag tror jag! ;D jo kollat på the voice, duschat, gjort om min blogg och babblat en jävla massa i telefon känns de som! Men de är rätt skönt endå. Även fast jag vet att jag har lite saker att göra.. diska igen, dammsuga igen, klä på mig & fixa mig :p "men de hinner jag sen". Ska iväg me danne sen och handla maat! :) Han ska laga överasknings-middag igen, han skämmer bort mig som bara den ;) vilken tur jag har som har en sån underbar karl! love you babe! ♥
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!