Dagens..

Nu har jag gjort lite nytta! Så skönt efteråt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig rastlös idag! Ska nog poppa lite musik och dagens låt är.... David Guetta feat Kid CuDi - Memories ! Såå skön, kan inte sluta lyssna :)

 

Sitter och försöker få i mig nåt att äta också, har ett äpple mitt framför mig som jag har tagit en tugga utav.. usch jag kan inte äta frukost eller lunch nu för tiden.. Min "diet" nu om dagarna är kaffe, p-piller och panto-3 piller! det är allt jag äter på dagarna, men när danne kommer hem lagar han mat, då äter jag, och blir proppis! Sen är de så i nån timme sen blir jag akuthungrig eller akutsugen på något vid 21 ungefär! 

Men eftersom jag försöker gå ner i vikt så är inte de så speciellt smart att äta så. Jag försöker men blir bara illamående när jag tänker på att äta.. man måste ju äta nånting litet iallafall för att få igång förbränningen, men de är knappt så att det går.. men som jag brukar säga; man kan inte köra en bil utan att tanka den, samma sak med en människa och mat! Funderar på att dra mig ner mot gymmet snart, tråkigt att träna själv men va gör man inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!