Svårt att uttala...

Igår så skulle jag och mitt hjärta gå en liten kvälls-promenad! Bestämde oss för att gå ner
till ica nibble och köpa skithuspapper,  vi hade bara (inte ens en halv) rulle kvar hemma! ihihih ;P
Haha känns rätt smart att gå till den affär som ligger typ allra längst bort från där vi bor, för att handla? 
Men vi skulle ju egentligen bara ut och gå, sen kom vi på att vi kan gå dit och handla så får man allt i ett! ;D

Fråga mig inte hur eller varför, men jag stod och kollade på rengöringsmedel iallafall,
och det var en flaska ajax, och i den var det TALLBARRSOLJA. Herreguuud, sveriges svåraste ord att uttala!
Prova själv att säga det högt, jag hade iallafall mycket problem med att säga det, likaså danne :D hahaha!

                                                       

Nu ska jag fixa kaffe till mig själv & mysa ner mig i sängen
framför vakna med the voice en liten stund! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!