tisdag 23 mars

God morgon! Jag hoppas att du har sovit gott? :-) Jag har sovit såå gott inatt iallafall, min gosnalle daniel höll om mig tills jag somnade, och då sover jag såå tryggt och skönt! Men var inte alls lika roligt imorse halv sju, när han skulle till jobbet, jag hade hellre velat att han skulle ligga kvar där i sängen och bara goooosa! jag är på sånt gos-humör idag! ;D

Idag är det den traditionella tvätt-stuge-dagen! Undrar hur denna gång kommer att gå.. med tanke på sist jag tvättade, gick det ju inte så bra. Men vi får se, det visar sig! :) Sen ska jag rätta till lite i mitt cv idag.

Igår var ju jeanette här hos mig, vi babbla av oss massa, åt mat, krulla hår och babbla lite till :) Sen bestämde vi att vi ska ha en hårfärgningsdag snart. På torsdag ska vi åka iväg och shoppa, så vi får köpa färgen då. Sen vet jag inte om vi skulle färga på fredag? Vi får prata lite mer om det och se vad vi kommer fram till =)

Jag ska iallafall köpa två olika färger. Blondt och ljusbrunt !! Vad tror ni om det på mig? Jag tror det kommer bli bra. Har haft såhär mörkt som jag har just nu, jag vet inte hur länge, flera år iallafall. Börjar bli lite trött på det! och snart är det ju vår också.. eller tydligen inte kanske.. man kunde ju tro det för några dagar sen, när det var varmt och sol så att snön smälte bort massor! men nu så öser det ner mer och mer snö, det är så opeppande bläää!! Hoppas verkligen att det slutar snöa snart och att solen kommer tillbaka och smälter bort all äcklig snö!

ljustbrunthår

Det är ungefär den här nyansen jag vill uppnå. Undrar hur de kommer gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!