Stackars mamma...

God morgon på er!! :) Hoppas ni har sovit gott under natten...

Igår vart det sent, vi var hemma ca 20 över 9. Men gud vad snyggt det vart hemma hos mamma nu! Soffan vart så nice.. så stor & skön!

Jag brukar alltid säga åt mamma att skicka sms/ringa till mig när hon har kommit hem ifrån oss. Så att jag vet att hon har kommit hem i lugn & ro. Igår ringde hon strax innan 10 och säger att det inte gick så bra hem. Jag blir ju såklart orolig och frågar vad som har hänt! Då hade hon åkt en väg hem som hon aldrig brukar (för att det säkert skulle gå snabbare hem) och där hade vägen varit väldigt spårig, och i spåren var det som is. Hon kom in lite fel så hon fick helt plötsligt sladd på bilen och rakt in i en snödriva som var som is! :S och jag får ju panik när hon berättar det och frågar om hon är skadad.. men det är hon tydligen inte! pust!! Vart lite småskador på bilen, en list och lite där frampå bilen. Sen berättar hon att det hände en sak till, på vägen mellan arboga-götlunda springer det ut ett rådjur mitt på vägen och hon väjer och får sladd och snurrar med bilen på hela vägbanan. som TUR är så är det ingen annan bil i närheten.. tänk vad som kunde ha hänt annars :( fyy! Det var inga roliga nyheter, man hörde hur skakis hon vad också, jag tyckte så synt om lilla mamma :(

 mamma min lilla mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!