umgås ♥

Jag har precis duschat och pratat med Jeanette :) När jag pratar i telefon så kan jag aldrig stå still, utan går omkring och pillar på allt typ :P och då råkade jag se ut genom vardagsrumsfönstret att det kom en polisbil och stannade utanför, därför vart jag nyfiken och kollade vad dom gjorde :P det var 2 poliser och 3 personer. Efter ett tag kom en polisbil till, de gick upp i en lägenhet och hämtade ut en person som dom höll i varsin arm på. och nu står det 2 polisbilar och i polisbuss här utanför :S SHIT! Jag undrar vad dom håller på med! Usch vilket liv vissa har tänkte jag då, det är fan hemskt. Kul att få polisbesök kl 7 på morgonen? Fast dom har säkert gjort något så de förtjänar det, jag vet inte :P Nog om det.

Just nu håller jag på att göra iordning mig. Ska sminka mig och fixa håret. Sen åker vi iväg, jag och Jeanette! :) Gud, det ska bli så skönt att träffa henne, min andra hälft! ;) ♥ Hon började prata om skatteverket så då gick jag in och kollade hur mycket jag skulle få tillbaka på skatten, om jag ens skulle få nåt. Och javisst, jag får tillbaka.. hela 4718 kr! Inte fy skam ;D Men nu har jag faktiskt inte tid att sitta här!

              
                                                            (kongo, jag, jeanette)


                                   Ha en riktigt bra dag allihopa - för det ska jag ha! ;)
                                                            ♥  Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!