Ursäkta röran, jag bygger om...

Jag har nyss vart upp på vinden.. ensam.. kors i taket! Jag som inte törs gå upp där själv annars.. men vad gör man inte när man inte har lust att vänta! :p Jag var iallafall upp dit och hämtade vita stora krukor till orkidéerna. Vart jätte bra. Sen har jag planterat mina små skott, bytit matta i vardagsrummet - till en vit såklart. Sen har jag flyttat och bytit plats på lite andra saker här hemma. Just nu ser det ut som ett bombnedslag. Men det blir bra i slutändan! ;) Senare idag får jag en superstark sprayflaska med vit färg. Så imorgon lär det bli en hel del sprayning. Ska måla om lite grejjer som är i fel färg. Så att de självklart blir vitt! Får se hur de går...

mina små skott jag planterade
Här är mina små skott som jag planterade i köket.
min present till daniel - love
Min lilla present till Daniel - LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!