dingding!

Snart är tvätten färdig, sista maskinerna är igång och ska snart ner och torka de sen är de klart! Sen måste jag diska, har ett berg här framför mig som inte alls ser speciellt roligt ut.. sen måste jag faktiskt fixa i min garderob och byrå.. när jag öppnade garderobsdörrn imorse så flög det ut en massa kläder ner på golvet, det är en sån där grej som jag inte tycker är så rolig, för det blir likadant snart igen! Så jag brukar bara skjuta på att göra det, men nu ska jag fan ta tag i det! pepp pepp.. :-)

Mitt hjärta ringde nyss och babbla lite =) Vi har pratat om att åka till Västerås i helgen kanske, men då tyckte jag nu att vi skulle åka till Örebro istället, var ju ett tag sen man var där! Blir mest att man åker till västerås om man ska handla lite :-) Vi hade tänkt gå lite i affärer, övernatta på hotell och bada på Gustavsvik. Min bror jobbar på scandic hotell så ska höra lite med honom!

Och imorrn kommer kanske Emilia över hit! Det ska också bli roligt =) Var så jävla längesen vi träffades.. vi kom fram till att det var ca ett halvår sen !! och det är ju helt sjukt.. tiden bara rinner iväg? Fattar inte att det går så fort.

                           emilia & jag
                                                                   <- emilia | jag ->
                                                        Detta var på min student, 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!