Vilken bra start på dagen

Jag fick sovmorgon idag, sov till kl 9! Hur skönt som helst. Brukar gå upp när danne går till jobbet annars.. de är vid halv 7! För jag brukar aldrig kunna somna om igen, men idag var jag mkt trött! :) Så börjar plocka ihop all tvätt som ska tvättas.. har ju tvättstuga idag mellan 10-13. Och idag vart det mycket tvätt, duschdraperiet, sängkläderna, vita mattan i vardagsrummet, dukar, kökshandukar och massa kläder och annat!

Går ner i tvättstugan när min tid börjar.. när jag kommer in är det fullt med saker överallt i hela tvättstugan, båda tvättmaskinerna, torktumlarn & torkskåpet är igång.. jag ba jaaaaaaha :S Varje gång jag ska tvätta är det alltid något som knasar.. alltid folk som tvättar på min tid! Så jag går och kollar om jag verkligen har kollat rätt dag, och det har jag ju. och min bokningscylinder sitter på den 16e kl 10-13. Men det sitter ingen innan den, även fast det är någon som tvättar? på min tid!

Så jag blir skogstokig och där står jag helt själv.. var tvungen att ringa till danne och berätta så det skulle kännas lite bättre! Jag står i tvättstugan och väntar på att den som tvättar ska komma ner, vid 20 över 10 kommer det en turk som tar reda på sin skit.. och jag säger till han att det är min tid, men han är snart klar säger han.  jaja what ever.. när jag kommer ner andra gången har han tagit sina grejjer och stuckit. Mycket bra!

Jag ringde nyss till city gym igen, dom har ju dragit för två månader den här månaden. Ringde till dom förra veckan och dom sa att jag skulle få tillbaka mina pengar och att det var banken som har gjort fel. Men idag säger dom att jag måste komma ner dit, med ett kontoutdrag.. då måste man alltså gå till banken först och få ett kontoutdrag utskrivet och sen gå dit och visa upp det? åhh..


Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ner igen..
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!