Det hettar till...

Först & främst vill jag tipsa om en grymt bra låt:



Rundan - check!
och bra gick det(!) förrutom att det var himla varmt, men inga skavsår iaf, jag är hur glad som helst! :D Jag skulle gå ut och gå efter vakna med the voice kl 9 imorse var det tänkt, men telefonen gick varm haha, jag vart sittandes i telefon hela förmiddagen, ända till ett typ! Från halv nio! Fast jag klagar inte, trevligt att snacka lite strunt & grejjer ju :) Planerade massa skoj, en fika med kusin bl.a, och en mysig middag med Jeanette - myyycket trevligt :) Men blev lite annat jävla trams också.. mindre roligt. Men de är som det är helt enkelt.

Nu ska jag dricka upp mitt vatten och gå in i duschen och kyla av mig. Sen göra iordning mig och sen kommer älskling, då sticker vi ner till big inn och hämtar ut paket, och handlar mat. Men jag får kolla på annat än mat, för jag får inte se vad han ska handla, hihi! =) Han ville göra överraskningsmiddag till mig idag, så söt! Bäst är han!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!