Fredag 21 maj

God morgon!

Idag är det fredag! Hur skönt är inte det? Hoppas bara att det är bra väder i helgen,
vore ju inte helt fel! :) Kaffe och vakna med the voice, kan knappt bli bättre :)
Men nu är det slut, så nu är det bara kaffe hihi :) Ska snart diska, byta kattlådan och plocka lite, sen tänkte jag antingen gå ut och gå eller sätta mig på balkongen och fortsätta läsa "snabba cash" har inte läst på ett bra tag, har glömt bort den! Så vi får se vad som händer :)

Måste bara berätta hur gullig danne var mot mig på min namnsdag igår!
Han ville ju laga överraskningsmiddag till mig. Jag fick absolut inte veta vad det var! :) Och vet ni vad det var?
"Kyckling & ananas" med jasminris! Som jag ALLTID äter på kina. Finns liksom inget godare.
och jämför man dannes kyckling & ananas, med kinarestaurangens, så var till och med
dannes mycket goooodare! Så himla duktig, jag tycker att han ska bli kock ist ;)
Det stod han och lagade helt på egen hand till mig igår, aww blev så rörd! :)
Är det någon som är omtänksam, så är det han! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!