Fredag 28e maj!


Hallå hörrni!

Hoppas att det är bra med er idag? Här sitter jag och dricker lite kaffe och tar det lilla lugna. Har pratat ett bra tag i telefon med mami :) Igår vart det en heldag med bästa Jeanette i Västerås, alltid lika roligt :) Vart lite nytt till garderoben, som jag alldeles strax ska visa er :)

Idag blir det presentjakt på stan, till svärmor och till min mor -  det är ju mors dag på söndag!! :) sen åker vi till Valskog. Grillar, dricker gott och firar Gun - min svärmor - som fyllde hela 48 år igår! :) *grattis igen* På lördag blir det en runda på stan & kika lite, sen hem till dannes jobbarkompis och hans tjej för att grilla och dricka gott :) Kommer bli riktigt najs! :)



Vad ska du göra under helgen ? :)


Ha iallafall en riktigt bra dag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-05-31 @ 08:09:41

Det var hjätte fina kläder.Har du spritskalle?????????????en hi hi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!