Måndag 10 maj

God dag!

Har inte bloggat dom senaste dagarna. Har inte tänk på det bara, sorry! Men ska berätta lite vad jag har gjort iallafall.

Danne har varit hemma och varit sjuk i veckan, stackarn :( Jag vart inte smittad, konstigt nog. Jag som brukar ha så lätt för att bli sjuk, men inte :) Så det har varit rätt lugnt. I fredags bakade vi piroger och lagade stark makaronipudding, myspys.

I lördags skulle vi åka till mamma och grilla. Hon skulle komma vid ett-taget. Så vi tog på oss och fixade oss, för vi tänkte cykla ner till Bürgers och köpa en blomma till henne, eftersom hon fyller 52 år den 10e maj. Som är idag. Grattis igen mamma! :D <3 men precis när vi ska öppna dörren och gå ut så står hon utanför haha, så vi får åka till allihop! Blir en massa blommor och grejjer, sen en sväng förbi ö&b sen hem till mamma :) sen sover vi över där och har hur trevligt som helst. Dagen efter åker vi till Örebro, Marieberg. Skulle kolla lite på blomsterlandet, sen vart det massa andra affärer också och IKEA. Vart en massa saker där. Ska ta bilder sen! :)

Nu ska jag plantera lite blommor, duscha och fixa, sen ner på stan en sväng :)

Ha en riktigt bra dag allihop!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!