Måndag 24 maj

God morgon!


Idag är jag på strålande humör ska ni veta! Än så länge iallafall ;) haha! Har sovit riktigt gott och varit en jätte mysig natt! Igår var mamma över hos oss på middag. Danne lagade mat, jag bakade! kinamat + jordgubbspaj med vaniljvisp! Sen spelade vi monopol hihi :) Hur trevlig söndag som helst tycker jag. I lördags var vi ute i solen med sololja på, hela dagen, vart faktiskt lite brun :) Men den här helgen har gått riktigt fort. Känns som hela helgen bara var någon timma! Men det är ju snart helg igen ;)

Idag.. ska jag snart plantera lite till på balkongen, sen gå ut och gå tror jag, sen ska vi gå till bürgers och snoka lite, sen klippa daniel och kanske färga, vi får se! Sen.. ja jag vet inte riktigt :)

Vad ska du göra idag, en underbar solig måndag?

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!