Myspyskväll, för min del!

God kväll!

Har du haft en bra dag idag? :) Jag sitter i soffan med tända ljus överallt och ingenstans just nu, framför "anna anka söker assistent" på TV3! Det har varit en superbra dag idag med Jeanette, och sen var danne och jag iväg och handla 14 blommor som vi nu har planterat på balkongen, vart jättefint! och nyss har vi varit en sväng förbi furan och handlat massa gott till kvällen , coca cola, vaniljcola, sourcream & onion ringar, snickers och bröd! hahah. Nyttigt va? Danne håller just nu på att göra varma mackor i ugnen. Med köttfärssås, ost och jalanpeno på. Ska bli jättegott. Tror inte vi orkar med att äta upp allt ikväll. Eller?

Näe nu ska jag inte sitta här och datorisera mera ikväll,
utan vara lite social mot min sötnos som snart kommer med massa gottigott,
vi ska kika efterlyst, sen film! En riktig myspyskväll med andra ord!

Ha det bra!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-05-13 @ 11:18:34

det var värst vad ni myser jag måste kolla eran ballkong.kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!