Onsdag 19 maj

Hallojsi!

Idag har jag inte hunnit blogga, förrens nu! Därför tänkte jag skriva några rader.

Imorse tvättade jag mellan 07-10. Vid halv 10 var jag klar med tvätten, och allt låg på sin rätta plats i garderoberna plus att jag hade diskat diskberget, torkat och stoppat in det på sin rätta plats, dammsugit hela lägenheten och torkat damm!

Sen hoppade jag in i duschen, fixade iordning mig och gick och mötte Gun. Vi fika lite på donken, kolla på blommor, skrattade och snackade massa skit :) En riktigt trevligt dag, enligt mig :) Sen kom danne efter jobbet, då åkte vi och handlade lite. Och nu sitter jag här.. eller ne nu ljög jag. Jag LIGGER på mage i soffan faktiskt! :) Danni & jag ska snart spela monopol i solen på balkongen! :) Gud vilket väder vi har fått! Hur varmt som helst, eller ja.. kvavt! Men hellre såhär är molnigt, grått och kallt! :)

(jag med krullkrull hihi)


Hoppas ni har haft en bra dag i solen?
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-05-19 @ 18:37:51

Ja nu sitter vi på varsitt ställe och myser. Jag vill vara med och spela. En säker vinnare är jag. HI HI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!