Onsdag (men som fredag) 12 maj

God morgon mina kära läsare!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu bara. För jag ska hoppa in i duschen, sen fix och sen kommer Jeanette :) Vet inte riktigt vad vi ska göra för något, men blir en vända på stan iallafall, det vet jag. och en jävla massa snack & skratt som vanligt! Ska bli roligt!

Jag har precis tvättat klart, och stoppat allt på sin rätta plats i garderoberna + diskat och städat iordning här hemma. Så skönt att ha det gjort i början på dagen. Hade egentligen tvätt tid 10-13, men jag sprang ner och ändrade vid halv sju snåret imorse, för jag orkade inte vänta! :) Idag var jag morgon pigg!

Har även ätit en utav våra hembakade piroger med ost, strimlad skinka, annanas och tomatsås till frukost! Megamums säger jag :) Och började idag med att dricka 1 halvt glas vatten med lite äppelcidervinäger i. Har hört att det ska öka ämnesomsättningen + att det gör så att man inte lagrar fett lika lätt. Eller? Man ska dricka det till sin måltid. och ja, vi får se om det fungerar helt enkelt!

Vad ska du själv hitta på idag?


Ha iallafall en riktigt bra dag!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)
2010-05-12 @ 23:25:31 URL: http://mariic.blogg.se/

hm vet inte det där om äppelvinäger, de jag har hört är att man ska dricka grönt te för det hjälper tydligen med fettförbränningen :) + att de e bra för en rad massa olika sjukdomar tydligen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!