Sitter på mamma's jobb

Ja, jag sitter ute i Götlunda, på mammas jobb.. är sliten och mår dåligt som bara den.
Bakfull och har sovit ca 2 timmar.. Jag orkar inte berätta vad som har hänt, men det är inte kul...
Mycket ledsen i ögat...



Jag har ätit lite hemmagjorda, färska köttbullar nyss, jättegoda! Mammas är dom bästa ju!
och även blivit itvingad att smaka av hennes brunabönor hon har gjort här.
Hon jobbar på ett ålderdomshem, som kock!

Hade hon bestämt matsedeln själv så hade hon inte lagat brunabönor direkt,
men nu är det som det är och jag fick bli offret att smaka på de hemska.. inte var det gott! 

men men.. snart ska vi gå hem på lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!