Smärta

Har precis kommit hem efter min runda runt köping. Första rundan efter att benen vart cp. Och gick det bra då? Nej! Var tvungen att gå barfota (i bara strumpor) hem sista biten. Från bron vid Big Inn ungefär. Folk som såg mig, skrattade och ruskade på huvudet. Men det förstår jag :p Det var lite kul faktiskt. Vem går ute i bara strumpor nu liksom? Men jag var tvungen. Mina hälar är typ skinflodda. Kämpade och kämpade så långt jag kunde, men till slut gick det inte längre. Och riktigt ont gör det nu. Varför ska detta alltid hända mig? Även fast jag har samma gamla skor, så får jag alltid skavsår. Vad är det för fel! Vad gör du för att inte få skavsår? Ge mig tips, för jag behöver verkligen det! Nu kommer jag ju inte kunna gå rundan imorn heller. Suck!

Men annars så är allting bra med mig. Igår planterade jag blommor på balkongen. Men blomjorden räckte inte riktigt till, och behöver minst en kruka till. och ännu flera blommor, och en heltäckande matta, och utemöbler osv osv. Men idag ska vi iallafall till cheapy och köpa kedja till de hängande krukorna. Och till Bürgers växthus för att köpa åtminstone en hängande kruka till, jord och ännu fler blommor! :)

Nu ska jag varva ner lite här, och sen ta en dusch och diska.
Vad ska du göra?

Ha en fortsatt trevlig dag!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!