Tisdag 11 maj

Hellu!

Jag är proppmätt! Har precis ätit dannes supermegagoda köttfärsås med smak av chili och vitlök + spagetti! Den skulle jag kunna leva på resten utav livet känns det som, så god är den! Går inte att sluta äta den.

Sen har vi varit till cheapy och köpt kedja och bürgers växtgård och köpte blomjord och en till hängkruka. Typ precis när vi hade kommit in i butiken så stängde dom, vi hade ingen aning om att klockan var så mycket. Så vi hann inte med att köpa några fler blommor idag, tyvärr. Men men, det blir kanske imorgon! Svårt att bestämma vad man ska ha bara, finns så mycket att välja mellan! Men jag har planterat och planterat om lite och grejjat på balkongen alldeles nyss, och snart ska vi sätta upp våra häng-krukor. Måste bara vila maten lite.  

Hade tänkt att träffa Jeanette imorgon, och kanske gå ut och gå Köping runt med henne, om hon orkade vill säga, haha! Men det lär det inte bli något av. Inte gå ut och gå menar jag. Men hoppas på det förstnämnda! Mina skavsår har inte blivit bättre nu direkt, alldeles varigt, skinnflodd och äckligt på ena hälen och på den andra så är det världens megablåsa. Skitäckligt. Så jag fick gå med ostängda gladiator skor idag när vi var ut. Dom satt alldeles löst och fladdrigt, men hellre de än att skava upp såren ännu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!