Tisdag 18 maj

God morgon alla glada!

Har ni sovit gott under natten? Det har jag, som en stock! och solen tittade precis fram här nu också. Så det är ju skönt! Men det är lite halvmolmigt. Men vilket underbart väder vi hade igår då. Eller vad tycker ni? Det var som rena rama sommardagen ju! Som ni har märkt så har det inte blivit speciellt mycket bloggande för min del sista tiden. Men har gjort en massa annat för det! Danne var ledig tors-fre förra veckan. Myspys! 


I torsdags var petta och gattinger här, vi käka pizza och kollade på Avatar tills långt in på natten! I fredags fick vi akvariumet sålt - äntligen! Så vill höll på & böka med det hela dagen, innan köparna kom och hämtade det. Det är faktiskt mycket jobb med att bara tömma akvariumet, ta ut alla stenar, växter, fiskar, pumpar, akvariesand osv! Sen upp på vinden och hämta ner alla tillbehör, ner på stan och köpa hinkar, påsar till fiskarna osv. Men det gick bra iallafall. Så skönt att någon äntligen köpte det, så vi blev av med det!



I lördags var vi till Västerås. Ikea, net on net och pizzahut! Vi köpte hyllan vi har väntat på köpa länge, En vit Expidit hylla 149x149 cm. Men eftersom akvariumet har varit kvar, så har vi inte kunnat köpa den! I slutet av veckan blir det en runda till, till Ikea & köpa en till hylla och lite annat! I söndags fick vi (jag) något ryck och målade om köksbordet, stolarna, ramar.. ja allt möjligt! Självklart blev det vitt!



Igår storstädade jag för fullt här hemma. Bl.a skurade jag balkonggolvet, räcken och allt jag kom åt. Det var färgdamm efter måleriet i söndags, precis överallt, som ett vitt lager! Inte snyggt alls, men nu är allt borta och rent :) Sen åkte borren fram och vi flyttade ner tv hyllan och lite grejs! Det vart mycket bättre. Sen hände det väl inte speciellt mycket mer.


Ha en riktigt bra dag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-05-18 @ 18:01:01

ja du mitt lilla hjärta,nu sitter jag på altan.Har ätit pasta med skinksås.Läst på din blogg. Nu år det bara att lukta på blommorna kvar.HI HI kram lill mor.

Postat av: mamma
2010-05-18 @ 18:01:30

ja du mitt lilla hjärta,nu sitter jag på altan.Har ätit pasta med skinksås.Läst på din blogg. Nu år det bara att lukta på blommorna kvar.HI HI kram lill mor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!