Tisdag 25e maj

God kväll!

Måste bara säga; Förjävla tråkigt väder ute idag.. regnet bara öser ner! ursch... Men här ligger jag i soffan och kollar på förkväll, på tv4. Just nu är det en dam där som pratar om att man ska inreda med livs levande fjärilar (!) Det var faktiskt rätt fint. Men enligt henne, så kostar dem ca 300-400 kr och de lever i några månader. Värt? njaaa! Men men.. Danne ligger och sover bredvid mig. Jag är mega trött jag med, men somnar jag nu så kommer jag aldrig att kunna somna ikväll igen :/


Träffade jeanette en liten stund idag, mkt roligt! Det vart lite shopping också; balkong-grejjor. Två stora murgrönor och två trä "krukor" som man hänger upp på väggen. Som jag ska ha på balkongväggen! Vita var dom, det var slut på svart. Men funderar på om jag ska måla om dom. Får se!


Snart ska jag väcka daniel, ska ju klippa honom idag :) roligt roligt - enligt mig! I söndags klippte jag mamma också. En lite halvkort page + lugg :) hon hade ju det sen innan, men det hade växt en hel del på längden överallt. Så jag tyckte att det behövdes klippas lite grann. Gjorde lite ändringar. Kortare bak! Hon vart iaf nöjd - då är jag nöjd! :)

Ha en riktigt bra kväll!
adjö adjö, fågelfrö!


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-05-26 @ 17:14:40

fina bilder du är rolig du. Jag glömnde säga att jag har fixat 1kg kaFFE TILL ER kram mamma telefon lös

Postat av: A-C
2010-05-27 @ 18:22:22 URL: http://bubbzan.blogg.se/

Hey bruden! skoj att klippa, eller hur ? =0). Snart ska vi ses, om vi tar det på lördagen ? Pussis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!