Torsdag 20 maj

Goooooood morgon!

Imorse vaknade jag av ett smått kaos. Fem i sju. Danne väcker mig och säger att det är min pappa i telefon, jag helt yrvaken fattar ingenting. För det första, vad gör danne hemma nu när han börjar sju? sen pappa, ringer han till mig? :o Det händer inte ofta :( Men japp, det gjorde han! Han sa grattis till mig, och jag fattar nu ännu mindre. Sen berättar han att jag har namnsdag idag! K[C]AROLINA-dagen! Så säg grattis till mig nu! ;) Sen sa han att "berätta det för Danne sen, så du får presenter på eftermiddagen" haha, ja men klart jag gör det :D Sen ville han ha dannes pappas nr, för han hjälpe min pappa med hans bil för ett tag sen, och nu skulle han bjuda tillbaka, på öl :p

Nu på morgonkvisten när jag har vaknat till liv lite, så kollar jag på vakna med the voice och dricker kaffe. Snart ska jag ut och gå min runda! wiiie mina skavsår har läkt lite nu, inte helt, men det får duga :) så ska ge det ännu ett nytt försök! Hoppas verkligen det går bra nu, och inga skavsår eller annat tråkigt!! och nu ringde Jeanette till mig så babblar massa med henne, lika bra att jag slutar skriva nu så jag inte avslöjar några hemlisar ;D hihi

ha en riktigt bra dag alla glaaaada!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!