AJJJJJJ !!

Nyss gjorde jag mig av med ett ordentligt skrik i natten,
plus ett par eller två av mina finaste svordomar!
Så halva köping vaknade, de som sov...
Jag skulle iallafall plocka undan lite i pausen, innan kvällsgottisfikat,
och lägga in lite grejjer som ska vara i badrummet,
och jag tar då upp lite diverse grejjer inkl en helt vanlig kam. MEN
jag råkar då köra upp den rakt under min nagel... så det börjar blödaaaa !!! 
*buhuuu* Det gör faktiskt SKITONT och då blev jag så arg så
jag kasta min borste i golvet.. tro på fan att den var tvungen att spricka och hela
baksidan på den gick i tusen bitar? Jodå.



ääääeeeejj hörs imorgon :(
natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-05 @ 18:12:29

Nu är jag hemma har visat lasse bilderna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!