Även denna underbara..





(dag) har nu lidit mot sitt slut.
Tokvarmt har det varit idag, och det doftade och doftar fortfarande sommar ute!
Heeeeeeel lovely! ;) Hoppas på samma väder imorgon, då får jag besök :)


Dagen slutade bra idag för mig iallafall.. :) Skrev inget om det tidigare, men nu i helgen då och då, och igårkväll och fortsättning tills strax innan lunch idag, så har jag kännt mig deppig, bara sådär.. utan anledning? Skitjobbigt ju! Inge roligt att gå omkring och känna sig ledsen :( och ännu värre när det är för nåt man inte ens vet varför? Trodde jag hade åkt på vårdepression eller nåt hah! Nån mer som är som jag ibland? :P

Men efter att jag var och tränade och träffade baby idag, så vart det bra :) Det är min medicin hihi :) För det känns betydligt mycket bättre nu, och det är riktigt skönt. Hatar't annars. Men är ute ur min bubbla nu iallafall. Hoppas de håller i sig i det positiva, mår mycket bättre av att vara glad och positiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!