Besök!


Sitter här med mamma, hihi. Fin morgonhimmel ute!

Gick inge vidare när jag skulle laga frukost imorse btw :( buhuu, haha!
Igår när vi var och handlade skulla jag köpa ny förpackning me mannagryn o ha till gröten.
Då hittade jag grahamsgryn alldeles bredvid, tänkte att det är nyttigare, så jag köpte det istället.



 och det gick åt skogen att göra iordning.
Jag brukar jämt koka upp 3 dl mjölk, sen häller jag in i mannagrynen,
sen rör om tills det har blivit en gröt. Gjorde samma sak idag,
 men upptäckte efter ett tag att det stod på förpackningen att man skulle
ha 3dl mjölk, och 3 dl vatten också??
Så var bara att kasta och göra om och göra rätt.
Men tog vanliga gröten då, så de sluta bra :P

Men är det någon som har provat käka den här gröten? gott or not? :)



Nu har jag pratat med Jeanette i en trekvart,
sen me danne och försökt fixa microsoft office, 
och bokat in jobb (säkerhets) kurs på Yara nu på måndag morgon!

Snart ska vi ut och gå köping runt,
NAAAAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!