Besviken..

Nu är jag tillbaka, färdig tränad... hur skönt som helst var det :)
Jag tog till och med första cykelturen ute för i år idag!
(egentligen var första turen igårkväll, då var de danne som skjutsade mig, som en biltjuv!! :P)

men är jag ändå sur som en citron just nu!!!
Är så besviken på solen, hur kan den göra såhär mot mig??
Jag hade ju planerat att smörja in mig i sololja och ligga och sola på balkongen just nu.. :cool:
men icke då! molnigt ska det vara... typiskt! :mad:

Får slänga mig i duschen nu istället, och sätta mig och äta
på ballen och njuta av mer frisk luft iallaflla.. :(

nyss:






Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-15 @ 06:10:15



Stackare jag hade sol i 45 min det tog gippi hoppas att det blir mera i dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!