Hemma igen

och nyduschad är jag :) Skönt!
Gick ju ut runt 10 imorse, för att jag skulle gå min köping-runt-runda
och sen ringde danne precis när jag var i närheten av hans jobb,
så jag skulle bara förbi och säga hej en sväng, men sluta med att jag var där i 3 timmar haha :)
Så fick lunch (en halv viking) och andra halvan är här hemma nu.
Efter det fortsatte jag på min runda.. en aning senare bara :)


Innan jag började gå.


En bit av rundan :) Underbart soligt!


Sitter och tittar på när danne jobbar ;) varmt och skönt!


skönt i solen, snart dags för min frukost!


lunch med danne :)


min frukost, 12.30! :O


En till bit av rundan :)

sen gick jag en sväng förbi ICA, på big inn, fullt me folk var det!
var tvungen att köpa snus, broccoli och mjölk..
sen stanna jag en stund för att prata med jeanette såklart, allid lika skojsigt :)

men nu kom danne hem precis.. så ska ta och umgås med honom nu :)

Hörs lite senare, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!