Lördag 16 April

God morgon, god morgon!!

Då var det dags igen. Lördag och Danne jobbar idag, igen..
själv vaknade jag såklart av när han gick upp
och kunde inte somna om när han hade gått :(
Så tråkigt när han jobbar, blir tyst, tomt och ensamt! 

Har gjort en kopp kaffe till mig, med sista mjölkskvätten som fanns kvar..
tur, för jag måste ha mjölk i mitt kaffe!! men inge socker, urch :P 
sen när glaset är tomt så ska jag nog fan ut och gå, hela köping runt, nu snart..


Jag sitter och läser i min tidning jag fick hem igår, kicks-medlems-tidningen..
ååååhhh min parfym finns med där, fick en rabatt-check! ooh.. ;)
Den doftar så in i h*lvete gott!

Den ser ut såhär,
och kommer ifrån Jimmy Choo:

Jag MÅSTE ha den!
Doftar djävulskt gott... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!