Måndag 4 April

God morgon!

Det har varit en dum natt, jag har drömt konstigt och vaknat titt som tätt.
Är jätte trött nu :( Men har druckit en kopp kaffe och ska snart laga gröt :)



Lika tråkigt väder ute nu, som det har varit dom senaste dagarna.
Mörkt, grått, blött.. :(

 Jag är supersugen på att dra ner till gymmet och köra lite endå idag,
men jag hoppas att de går bra.. jag har fortfarande ont lite här och där på 
fossingarna sen sist, med mina skavsår :(

Ska prova mina andra skor och se om de går bättre,
tills de har försvunnit iallafall. Vill ju inte göra de värre! :)

Hörs senare,
cha cha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!