Onsdag 13 April

God morgon!

Har precis ätit upp min frukost, gröten.
Den vart lyckad idag.. weeho! Doften av den när jag kokade upp den,
påminner om havregrynsgröt tycker jag. Smaken likaså,
fast lite mer småkornig bara :) Helt ok!



De var tänkt att jag skulle möta upp My, nu på morgonkvisten.
För att sola och gå en långpromenad! Men hon var tvungen
att hoppa in och jobba kl 9, så det sket sig ju! Så jag struntar också i
att gå ner nu på morgonen. Väntar tills klockan 17 idag istället,
då jag ska träna med Jeanette! Innan dess ska jag fixa och
dona och söka massa jobb! :)


(gammal bild: my, jeanette, jag)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-13 @ 09:34:10

Hi HI vad bra Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!