Snabbt litet inlägg

Kommer jag med här och nu.. hihi!
Innan jag alldeles strax ska iväg till gymmet, med Jeanette! :)

Dagen har spenderats hos min mamma idag, helt underbar dag har vi haft! :)
Solat, grillat, skrattat, lyssnat på musik, druckit kaffe mm. mm!

Träffade dannes bror imorse på willys också, och han fyller ju år idag!
 så vi stod och vänta in honom att han skulle komma ut och sjöng "jag må han leva.."
sen fick han en knippe morötter istället för blommor haha :)
Men det var mest en rolig grej bara. Tog nåt av de vi nyss hade köpt!
 Vi ska till valskog på lördag och fira han mer då istället, och påsk! :)


såhär vart dagens resultat. Lite brun vart jag väl iaf? :)

Jag ska förresten börja jobba redan imorgon bitti!
På meag nu.. imorn och torsdag, och sen kanske mån-tis nästa vecka också, 
om jag inte hinner klart innan. För på onsdag börjar jag ju jobba på Yara iallafall :)


grillat är gott :)



Har ju inte blivit speciellt många inlägg här, de senaste dagarna.
Och jag ber om ursäkt för det! :( Men har varit mycket ..annat!

MEN mer bilder ifrån de senaste dagarna, kommer ikväll eller imorn kväll!
Kommer inte bli särskilt många inlägg nu eftersom jag
ska skruva hela dagen imorgon.. :P

HÖRS SENARE! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-20 @ 09:09:36

Du är för rolig min lilla fågelunge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!