Söndag 10 April

Seegt som fasen idag.. Jobbig dag igår. Danne kom hem full från jobbet?
 sen vidare för o bli ännu fullare tydligen.. o jag skulle med.
Blev bjuden på öl jag med, 5 blev det! så jag vart ju inte onykter själv direkt,
men fick dras me han & en till fyllis hela kvällen..
och tills slut kunde han knappt gå hem själv.
När han kom hem satt han och sov på toaletten. Orka? Nää!

Jag vaknade av allt buller när han gick till jobbet imorse igen, strax innan sju..
sen dess har jag varit klarvaken, typiskt! :S
Så jag har kollat på sex & the city..
ska snart sätta på lite kaffe,
sen gå ut på en lååååång morgonpromenad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!