Ta hand om dig själv!

Oh, det är så skönt att pyssla om sig själv lite :) Eller hur?

Jag köpte mig ett par nya peeling/skrubb-hanskar idag, på Kicks. Ett par turkosa.
Skrubbhandskarna avlägsnar döda hudceller och ökar blodcirkulationen.
och sist men inte minst, blir man len som en babyrumpa på köpet! ;)


precis såhär ser dom ut!
för dig som ockå vill ha ett par, finns dem att köpa HÄR för en billig peng!

Och dom är grymt bra, jag använde dom nyss! 
Först torrskubbar jag mig över hela kroppen, innan jag går in i duschen,
sen väl inne i duschen la jag en ansiktsmask,
sen fortsatte jag att skrubba mig, dock lite "lättare" med mina gamla,
rosa handskar + peelingtvål. Sen lät jag det sitta ett litet tag,
sen sköljde jag av mig och gick ut.

Smörjde in halva kroppen, med min underbara hudlotion ifrån Apoteket (ccs, rosa)
+ ansiktet (Visibly clear, oil free moisturiser). Allt utom benen.
För dom ska jag nämligen epilera nu, med min epilator!
(dvs, dra bort håret från benen, ungefär som vaxa dem!)
För att sedan låta de vila ett tag, sen smörja in försiktigt :)
Sen funderar jag på om jag ska ta ett fotbad efter de, när jag ändå är igång? ;)

Här är min epilator, "Philips Satinelle":


Den tycker jag fungerar riktigt bra, iallafall på mig.
Då lär det vara samma sak för er andra också väl?

Så den rekommenderar jag också.
Finns att köpa HÄR för dig som också vill ha lena ben.. länge! ;)


Hörs senare!
Kommer då komma med ett GRYMT tips på en underbart go parfym.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!