Tar ut helgen i förskott

Vi håller på att fira helg här hemma för fullt ikväll :)
Eftersom danne har semester imorgon, men jobbar i helgen :(




Visst ja!
Jag pratade med Jeanette tidigare ikväll, hon hade bl.a vart in här och kikat berättade hon,
och hittat bilden som jag tog på solen tídigare idag.. med en liten prick framför solen, vet ni?
Titta noga på den bilden får ni se. Den är absolut inte redigerad på någe vis!

Vi skrämde livet ur varandra kan jag säga :P
Har ni hört talas om att världen ska gå under 2012?
 De där med mayaindianer och allt vad det heter? Jo jag tackar.
Får ju dödsångest bara jag tänker på't! USCH! :'(
men nog om det, för det kommer ju aldrig hända!
Inte sålänge jag vi lever iaf!! Eller huuur???!

den här bilden var de iallafall vi pratade om:

ser ni lilla vita "pricken" bredvid solen? skitskumt ju!

Har precis kollat på BB, med mina gosingar! :)
Var ett par skratt här och där åt dom idag också.. haha rodney är ganska sjuk :P

Nu snart blir det att kolla på film här i soffan också, med lite
dämpad belysning, täcke & kudde, kramas, levande ljus lite här och lite där.. supermys har vi!
Filmen (som jag får välja) blir sex & the city 2!! :)
 Har haft den bra länge här hemma, men har bara fått se den en enda gång :(
Inge roligt att kolla på film ensam ju... Buuhuu!



Imorn blire upp tidigt för att åka lastbil, hihi :)

Hörs då,
natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!