tjenis penis

dsc01160 (MMS)

Här är jag, och tänkte bara säga natti natti för idag, på påskafton och allt! :-) Nu är jag trött och illamående.. Danne likaså, han har kräkits nyss och redan somnat t.o.m! :-o Hoppas de inte är nån magsjuka eller dylikt bara.. Vi läste om att de var lätt att få spolmask, de var tydligen nå som gick nu.. om man åt ägg, precis efter vi hade ätit det, de är ju påsk liksom? Hoppas verkligen inte på de! :'( vore ju hemskt vidrigt. Jag har både mensvärk och tandvärk nu.. också, såhär efter en RIKTIGT bra dag!! Som har spenderats i Valskog, mestadels ute i det underbara sommarvädret, med glada miner och god mat, tårta, kortspel, kubb, gos, skratt och tramseri bla! Vi ligger nu hemma hos oss igen, i en jasmindoftande renbäddad säng och ett rent & städat hem. Vi kom ju hem till ett fest-rest-hem idag, från i torsdags. Fytusan vad bakis jag var igår, uhh! :-( för total urspårning blev det dagen innan, haha! Och hann/orkade inte städa innan vi åkte hemifrån, typiskt. Men men.. Imorn blir det att åter spendera dagen ute i naturen igen, då ska vi åka och fiska när vi vaknar. Hoppas och tror att solen kmr vara lika strålande imorn!;-) Så vi hörs då, puss påre! :-*


Kommentarer
Postat av: Mamma
2011-04-24 @ 08:28:43

hoppas att allt är bra i dag..............


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!