Träning - check!

Idag gick det sjukt bra igen faktiskt :D Men har fått lite problems med mitt knä, kan nog bero på att det är aningen överansträngt. Men konstigt att de bara är de ena endå? Jag använder väl båda lika mycket, trodde jag iallafall? :O

Men iallafall så gick/sprang jag på bandet i 65 minuter idag, istället för crosstrainern, sen ca 30 min styrketräning (mycket magövningar vart det idag + armar) & 10-15 min streching på det. Och jag kände inget alls i mitt knä idag.. MEN har skavsårsblåsor lite här o där på mina stackars fötter nu istället :( Att det ALLTID ska vara något :P men jag hänger inte läpp för det!


glad tjej!


Har tankat mig själv med lite mat också :)
(vaniljyoghurt, müsli, russin och EN banan.. ser ut som ett ton bananer tycker jag!)


Musiken är på hög nivå, väggarna skakar nästan här.. nu blire duschen ;P

Hörs sen hej!


Kommentarer
Postat av: Daniel
2011-04-01 @ 17:29:06

Hej älskling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!